مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-03پزشكي

نگران مسافرت ها به گیلان هستیم/ افزایش 40 درصدی قدرت سرایت کرونای دلتا


معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به شیوع ویروس هندی و دلتا در مناطق قرمز، خاطرنشان کرد: قدرت سرایت به افراد در جهش جدید 40 درصد بیشتر از جهش انگلیسی است، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به شیوع ویروس هندی و دلتا در مناطق قرمز، خاطرنشان کرد: قدرت سرایت به افراد در جهش جدید 40 درصد بیشتر از جهش انگلیسی است، در حالی که جهش انگلیسی 70 درصد توانمندی بیشتری نسبت به ویروس چینی کرونا داشت.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیماری کرونا در استان گیلان یک روند آرام صعودی دارد، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 55 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم و کل بستری های استان به 290 نفر رسیده است.

وی نزدیک شدن تعداد بستری های کرونایی گیلان به مرز 300 نفر را نشان دهنده کاهش رعایت شیوه نامه های بهدشاتی و افزایش مسافرت ها دانست و افزود: این دو عامل در کنار هم می تواند باعث افزایش آمارهای کرونایی شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به قرمز شدن شهرستان آستارا، تصریح کرد: شهرستان های ماسال، رودبار و آستانه اشرفیه نارنجی هستند و شهرستان های املش، شفت و لاهیجان نیز در معرض خطر قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران مسافرت ها به گیلان هستیم/ افزایش 40 درصدی قدرت سرایت کرونای دلتا

نگران مسافرت ها به گیلان هستیم/ افزایش 40 درصدی قدرت سرایت کرونای دلتا